Mari oli jättänyt mulle blogiinsa tällaisen:

Mä en yleensä lähde näihin mukaan, mutta koska antaja oli ystäväni Mari, niin kai mä tämän kerran

 

Seitsemän asiaa minusta, joita en ole blogissa kertonut:

1. Tulin juuri synttäreiltä kotiin

2. Siivosin eilen

3. Minussa on perfektionistin vikaa, mutta lasten myötä rima on alentunut kiitettävästi.

4. Mulla oli joskus ala-asteella lemmikkinä marsu, jonka nimi oli Iines.

5. En mennyt Petran (paras gospelbändi ikuna!) keikalle v. 2004, kun olin viimeisilläni raskaana. Jos olisin mennyt, synnytys olis luultavasti käynnistynyt...ei istumapaikkoja, bändin kone myöhässä jne.

6. En tarvitse ympärilleni suurta laumaa puolituttuja ihmisiä, muutama hyvä ystävä riittää

7. Sain juuri tekstiviestin (tulipa se sopivasti, kun en keksinyt mitä laittaa...terveisiä vaan naapurin Merville )

 

Koska mulla ei ole oikeesti tapana näihin lähteä mukaan, en myöskään lähetä tätä edelleen kenellekään