Marjapiirakka tällä hyväksi havaitulla ohjeella. Omenat on vaan korvattu mustikoilla ja vadelmilla. Määriä en mitannut, meni ihan kouratuntumalla 

lauantai, 3. heinäkuu 2010
Marjapiirakka tällä hyväksi havaitulla ohjeella. Omenat on vaan korvattu mustikoilla ja vadelmilla. Määriä en mitannut, meni ihan kouratuntumalla 

Laskuri lisätty 30.5.2008



Leivontaa, sekä makeaa että suolaista...olen 30+ v. kahden lapsen (2004 ja 2008) äiti Keski-Uudeltamaalta. Lasten lisäksi perheeseen kuuluu aviomies, joka toimii osana lahjomatonta raatia kokeiluilleni. Kakkuja ym. leipomuksia väsään sairaanhoitajan koulutuksella :) Tykkään askarrella, virkata ja muutenkin näperrellä kaikkea, leipominen on ollut teini-iästä lähtien lempipuuhiani. Aikani seurailtuani muiden leivontablogeja, innostuin minäkin perustamaan omani. Enjoy :) Olisi kiva, jos jättäisit itsestäsi jäljen vaikkapa vieraskirjaan :)
Pieni pyyntö: ethän kopioi kuvia ilman lupaani! Sähköposti: [email protected]